Alltså, jag ska komma tillbaka med bloggandet, meeeeen , jag håller på att lära mig att lägga ut bilder och det är sååååå svårt och Johny kan inte sitta bredvid hela tiden! :-) Majvi, jag ska fixa detta, jag har så mycket att berätta.
Idag är jag så j....la irriterad o sur så det finns icke!
Här får ni en bild på sötaste Klara! :-) Hon är såååå lik sin pappa!! :-)
Jag ser att ni är många som vill läsa och jag lovar att jag ska ordna detta!!! :)                                                                                                                                                                                                                         
 
                                                                                                                                                                                                                        
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Majvi Sjunnesson

30 Jan 2015 15:41

Roligt att høra ett pip från dig om æn det var litet :) Come Down come Down ...førstår du har mycket att berætta så det vill jag så se fram emot. Clara ær bara något av det søtaste, så liten o fin. Hej från mig :)

Svar: Hahaaa Majvi, du är för härlig!! Jag har ny telefon och alla kort tar jag med den, men det är inte lika självklart att lägga ut fotona från den som det varit innan. Sen har vi skaffat trådlöst nätverk och I-pad + telefon kommer med en massa uppdateringar och då förändras vissa saker som jag inte hittar någon logik i. Förhoppningsvis börjar det lossna nu!!
Kraaamar!!
Ing-Christine

Kommentera

Publiceras ej