Då är det måndag igen och ny vecka. Johny och jag har haft en riktigt bra helg. Vi har fått gjort mycket och samtidigt umgåtts med fina vänner.
I fredags körde vi till Helsingborg, Johny skulle ordna en grej till mig. Jag blev super duper glad. Jag berättar inte ännu vad det är, för det kommer inte att synas förrän om ett par veckor. Återkommer om överraskningen när den är här.💛💛
Hela uteplatsen där växthuset stod, är riven. Hoppas på bra väder nästa helg, så vi kan fortsätta projektet.
 
 
Vad jag är glá i min man.
 
 
 
Medan han slet där ute, städade jag uterummet riktigt ordentligt. Bara att putsa fönsterna är ju tidskrävande.
 
På lördagseftermiddagen körde vi till Nyvång för att vara med när de öppnade gruvmuseet i Nyvång. Min svåger Paul är med där och håller i trådarna och min morfar var gruvarbetare, så där var lite att titta på.
 
 Modell av Gunnarstorpsgruva, som min morfar Karl, byggde. Vilket pilleri, måste ha varit värre än att lägga pussel. Men den är jättefin.
 
 
Syster Jayne och Wille var också där. När vi kollat färdigt, så bjöd bästa svägerskan Carina på middag. Vi hade en fin och mysig eftermiddag och kväll hos Paul o Carina.👌👌💚💚

Kommentera

Publiceras ej