Hej alla fina!
 
Ja som ni märkt tog det mer än ngn dag att komma tillbaka till skrivandet. Nu ska jag försöka hålla i. Speciellt för dig Majvi, så jag slipper ha vikarie här. :-)
Det har varit nacke, rygg och arm som spökat. Efter det fick jag en sprängning i ett kärl vid höften och upp i vänster sida, som jag först trodde var ett ryggskott. Allt känns bättre och nu blickar jag bara framåt.
En av mina allra bästa vänner på denna jord har också det tufft nu. Det slog också ner mig i kängerna, men hon är lugnet själv och en kämpe utan dess like. Hon kommer att fixa detta.💕💕💕Älskar dig så, så mycket L.
 
Syrrans och mina promenader har det också varit stiltje med. Johny och jag gick några långa runder när han var långledig.
 
 
 
 
Nu mina vänner ska jag ta tag i projekt uterumsgardiner. Mäta, nåla, stryka och sy.
Idag är det ju torsdag och då kommer min Johny hem på eftermiddagen, då börjar helgen för oss.👌👌💗
See ya soon!

Kommentera

Publiceras ej