Jag har ju skrivit tidigare om hur jag har kämpat med Helsingborgshem och olika hantverkare för att få hjälp med "lilla Ringsjön", som uppstod i uterummet vaaaarje gång det regnade.
I söndags kom den välsingnade hjälpen, i form av bästa Daniel Ewerlöf. Han kunde ganska omgående se vad som var fel och gick igång med silikonsprutan. Säger bara "tack i himmelen" för den pågen. När han och min man slår sina kloka huvuden ihop, blir det bra.
 
 
 
 
Igår måndag, regnade det några skurar och inte en droppe inomhus. Jag är övertygad om att han fick det tätt, men jag väntar att ropa hej, tills det kommer ett riktigt ösregn. Tack snälla Daniel!!👌👌💪💪
 
Igårkväll kunde jag för första gången på lääänge tända upp där ute och tycka att det var sååå mysigt. Tack igen Jayne, för att du sydde upp gardinerna. Bra teamwork där!!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej