(null)
Eva Dahlström f.d Ekholm.

(null)
Agneta Ferdinandsson, f.d Svensson.

Jag har ju som bekant bloggat lite från och till i några år nu. En som brukar läsa min blogg är Majvi. En tjej som jag växte upp med i Hasslarp. Hon är några år yngre än mig och har bott många år i Danmark. Vi har kontakt lite då och då via sociala medier. Majvi och jag kom på att vi skulle försöka  få ihop  några som vi dels gick i skola med och dels var uppväxta i vår by. Vi var  många barn o ungdomar som umgicks på olika plan och i olika perioder på den tiden. Vi blev åtta stycken tjejer som hade en helt fantastisk förmiddag på Väla. Vi hade så mycket att prata om och vissa av oss hade inte träffats på ca 50 år. 
Ni kan ju bara göra er en föreställning om hur mycket vi oljade käkarna, det blev många goa skratt och många varma kramar. 
Kan ju säga att det gjorde min dag och ja, hela kommande veckan.
Tack alla ni fina som förgyllde dagen!

(null)
Y.S, Majvi och "Tuttan".

(null)

Kerstin, Agneta och Y.P.

(null)
Y.P och Y.S.

(null)

Kommentera

Publiceras ej