Hej alla underbaringar.
Denna gången har det gått två veckor, sedan jag skrev sist. Men som jag sagt tidigare, imellanåt försvinner lusten att skriva och jag har inte varit helt på topp.
Samtidigt som det händer en hel del i mitt liv, så är det liksom inte som vanligt.
Det gäller bl.a min tid i stallet. Jag är inte alls där så mycket som innan och det har alltid varit det som hållt mig gående. Orsaken till det, är att barnen vissa dagar i veckan och varannan helg, är hos deras pappa, så det går liksom inte att få ihop det. Samtidigt har My nytt jobb på dagtid i Malmö. Det gör ju i sin tur att hon är hemma och i stallet ganska sent, så där händer inte så mycket där heller. Allt detta är ju livets gång. Jag har alltid varit van vid fullt ös, medvetslös och nu är det mesta på paus. Bara att vänja sig och det försöker jag verkligen.
 
 
 
 
 
Trädgården är iallafall i det närmaste färdig, vi väntar bara på att gräset ska ta sig och så ska jag plantera något högt gräs, typ elefantgräs, på vissa ställe. Jag är helnöjd med resultatet så här långt.
 
 Bäste Ewerlövaren ställde upp med bil o släp så Johny kunde hämta hem jord.
 
 Då är allt klart, bara gräsfrön som ska på och det är gjort nu.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej