Nu är det långt mellan gångerna igen och jag tror att det är ngt vi får leva med. Jag har sååå mycket negativa tankar om mycket som händer i mitt liv just nu, så jag har jättesvårt att hitta inspiration till att skriva. Själv mår jag riktigt riktigt bra med mitt liv och vad som händer i det. Men jag mår också skit med de saker som är negativa och inte direkt drabbar mig utan drabbar nära och kära.
Jag kan inte öppna upp om det här, utan ni får försöka förstå mig.
 
Veckan som har gått har varit jättebra och nu pratar jag om mig och mina händelser. Jag har förvisso inte tagit några promenader, men jag har lagat mat och levererat till Bella o Nikki, jag har varit ute med Hubbe, jag har varit ngn dag i stallet, men alla vanliga träningar ligger för tillfället nere. Detta för att Bentley inte har fått lämna stallet på grund av annan hästs sjukdom och det har varit så i tre veckor. Fråga mig, jag säger, helt j....la kass.
My tränade Bella-Bentley i hoppning på utebanan i lördags och det gick superbra.
 
 
Dagarna jobbar på och idag fredag har Johny och jag varit och handlat grejer till våra två uteplatser, vi har varit och kollat av hur långt min överraskning har kommit och vi har varit hos Johnys pappa i Kvidinge och hälsat på.
 
Jag måste också berätta om att jag har varit hos finaste kusin Gun-Britt och hälsat på. Hon är världsbäst och vilken underbar lägenhet hon o Otto bor i. Alltså man ser hela Sundet och lite till. Jag är impad. Just nu är de i Stockholm och jag önskar dem, världens bästa helg.💕💛💕
 
 
 
En sak till, vet ni vad vårt fredagsmys varit, vi åt redan för en halv timme sedan och det var fläskpannkaka med lingon. Johny fixade och han kan detta!!👌👌
 
 

Kommentera

Publiceras ej