God morgon!
 
Fortfarande aprilväder, om möjligt ännu värre än igår. Då tänder jag ett ljus, gör en god frukost och sätter mig vid datorn.
 
 
 
 
 
Igår hade jag en "busy day", fast jag sov ända till kl 08.00. Då ringde en sjuk och ynklig Bella för att säga att jag inte behövde hämta hunden, för hon skulle vara hemma från skolan. Då erbjöd jag mig att göra lite mat och köra in med till henne. Så det blev affären, sen hem och steka bacon, koka pasta och blanda i majs. Enkel mat, men barnen älskar det.
 
 Här en frisk och glad Bella.
 
Det blev lite jordgubbar, pålägg och alvedon också. Packade in i bilen och körde in till Bella. När vi fixat vad hon skulle ha, gick hon upp och lade sig och vad tror ni att jag gjorde!? Jo jag tänkte att Jenny jobbar och sliter med allt, precis som My, (de två bor ju numera ihop i Jennys hus), så jag tömde diskmaskinen och Guuuudars med disk där var. Torkade av bänkar och bord och laddade om diskmaskinen. Efter det blev det en tur med Hubbe, runt skogen, så fick han en liten kisserunda.
 
Hubbe är osäker. Varför måste man iväg och klippa klorna? Han gillar inte det!💚💚
 
Var tillbaka hemma vid 13-tiden. Åt lunch, fixade lite fika och var i stallet vid 15-tiden. Det var Nikki-Bentleyträning för bästa Johanna.
 
 
 
Väl tillbaka hemma var det röjning som gällde, här var det disk i kombo med annan röra. Landade i soffan trött och nöjd vid 20.00. 
 
Strax därefter var det God Natt!
 
 Sweet dreams!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej