Hej alla fina! En hÀlsning frÄn oss i Maspalomas, med den nya "paddan"!  

1 kommentarer

Majvi Sjunnesson

14 Dec 2014 14:02

Hejsan Ing-Christin......
Var i all vĂŠrlden bliver du av ?????? Saknar att lĂŠsa dina inlĂŠgg. Jo jo jag har lĂŠst att du har tappat lusten lite i byggrĂžran " fĂžrstĂ„r man ju " meeen nu kan jag inte vĂŠnta lĂŠngre pĂ„ lite info frĂ„n ØdĂ„kra, alltid sĂ„ roligt. Nu har jag loggat mig in sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ mĂ„nga gĂ„nger men niks ingen Inki. DET ÆR OHÅLLBART ;;)) NĂ„ men skĂŠmt Ă„t sido.....nej j..... jag menar det ju ;) Hoppas ni har fĂ„tt sĂ„ nĂ„gorlunda i ordning sĂ„ du hittar grytorna hĂŠr till jul ;) Vi ska vara hĂŠr hemma med bĂŠgge barn med familj. Brian`s stannar en vecka. Ha nu en trevlig jul o Ăžnskan om allt gott i det nya Ă„ret. Mange julehilsner fra Majvi o Heino

Kommentera

Publiceras ej